77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

کاربرد شوتینگ زباله

10 / 10
از 2 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 25 ارديبهشت 1397 در ساعت 11 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر تا بحال به یکی از مجتمع ها و ساختمان هایی که از سیستم شوتینگ زباله برخوردار هستند نگاهی انداخته باشید متوجه خواهید شد که سیستم شوتینگ زباله واقعا کار حمل و دفع زباله را راحت کرده است.

شوتینگ زباله کاربردهای فراوانی دارد. از کاربرد شوتینگ زباله میتوانیم به دفع آسان زباله اشاره نمود. جابجا کردن زباله در ساختمان هایی که از طبقات و تعداد واحد های کمتری برخوردار هستند مشکل است. حال فرض کنید که در یک ساختمان و مجمتع بزرگ، حمل و دفع زباله تا چه حد مشکل خواهد بود.

کاربرد شوتینگ زباله باعث شده است تا در زمان صرفه جویی زیادی شود. شاید در برخی از ساختمان های مسکونی زمان از اهمیت زیادی برخوردار نباشد ولی در یک مجتمع تجاری و یا یک هتل، زمان بسیار مهم است. با استفاده از سیستم شوتینگ زباله زمان بسیار کمتری را برای دفع زباله صرف خواهید نمود. بلافاصله بعد از اینکه زباله از درب ورودی به پایین پرتاب شد در مدت کوتاهی به درب خروجی میرسد و در نهایت دفع خواهد شد.

آب زباله یکی از دردسرهاییست که مجمتع های بزرگ با آن روبرو هستند. کاربرد شوتینگ زباله باعث میشود تا هیچگونه آب زباله ای بر روی راه پله ها و دیگر قسمت های ساختمان باقی نماند. در تمامی ساختمان ها همیشه مقداری آب زباله بر روی راه پله ها مشاهده میشود که همین موضوع باعث ایجاد چهره ای زشت برای ساختمان میشود.

به یکی دیگر از کاربرد شوتینگ زباله باید به عدم ایجاد بوی نامطبوع در ساختمان اشاره کرد. دفع سیستم شوتینگ زباله در قسمتی از ساختمان صورت میگیرد که هیچگونه تداخل و ارتباطی با داخل ساختمان ایجاد نمیکند. در روش های دفع زباله به صورت دستی، زباله هر واحد از ساختمان در یک قسمت دفع میشود که همین موضوع باعث ایجاد بوی نامطبوع و همچنین چهره ای زشت میشود.

ترافیکی که در آسانسور ایجاد میشود یکی از مشکلاتیست که در همه ساختمان ها به هنگام دفع زباله مشاهده میشود. کاربرد شوتینگ زباله در ساختمان از ایجاد ترافیک در آسانسورها جلوگیری میکند. دیگر نیاری به استفاده از آسانسور و یا راه پله برای دفع زباله در این روش وجود نخواهد داشت و بسیار سریع انجام میشود.

عدم استفاده از انرژی انسانی یکی از ویژگی های بسیار بزرگ سیستم شوتینگ زباله میباشد. هیچ نیروی انسانی لازم به تخلیه و دفع زباله از بالا به پایین ساختمان نمیباشد و کاملا راحت انجام میشود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :