77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

دسته بندی سیستم های شوتینگ زباله

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 4 تير 1399 در ساعت 16 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

می توان شوتینگ زباله را به دو دسته شوتینگ داخلی و شوتینگ خارجی تقسیم نمود. کاربرد های هر کدام از انواع سیستم شوت زباله متفاوت است و هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشد. برای اطلاع بیشتر از خصوصیات هر کدام از انواع سیستم شوت زباله  در ادامه با ما همراه باشید.

شوتینگ زباله خارجی

به طور کلی زمانی از سیستم شوتینگ زباله خارجی استفاده می شود که پس از اتمام ساختمان سازی تصمیم به نصب این سیستم بگیرید. از آنجایی که اگر قبل از ساختمان سازی تصمیمی برای نصب سیستم شوتینگ زباله نداشته باشید معمولاً جایی برای نصب این سیستم در نظر گرفته نمی شود بنابراین نصب این سیستم در بیرون ساختمان انجام خواهد شد. در برخی موارد هم که قبل از ساخت ساختمان به دلایل مختلفی تصمیم به نصب کانال سیستم شوت زباله در خارج از ساختمان گرفته می شود.

شوتینگ زباله داخلی

نصب سیستم شوتینگ داخلی بیشتر مرسوم است و بیشتر انجام می شود. در این سیستم کانال اصلی در داخل ساختمان قرار خواهد گرفت. در نصب این سیستم شوتینگ در زمان ساخت ساختمان فضایی برای قرار گیری کانال و تجهیزات سیستم شوتینگ زباله در نظر گرفته می شود.

کاربردهای مختلف سیستم شوتینگ زباله

یکی از کاربردهای شوت زباله برای نخاله های ساختمانی است که در زمان ساخت ساختمان و یا تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم، شوتینگ نخاله ساختمانی نامیده می شود که برای خارج کردن نخاله ها مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت این سیستم معمولاً به گونه ای انجام می شود که بتوان در پروژه های ساختمانی دیگری نیز از آن استفاده نمود.

یکی دیگر از کاربردهای سیستم شوتینگ زباله مناسب برای آپارتمان می باشد که می توان آن را پرکاربردترین سیستم شوتینگ زباله نامید که با استفاده از آن ساکنین می توانند به راحتی زباله های خود را به خارج از ساختمان منتقل نماید.

شوتینگ هتل هم برای انتقال زباله و همچنین ملحفه مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب خدمات به شکل سریع تری انجام خواهد شد. شوتینگ بیمارستانی نیز برای انتقال زباله ها و ملحفه مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل آلودگی آن ها استفاده از سیستم شوت زباله بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :