77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

نحوه کارکرد شوت زباله

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 21 فروردین 1399 در ساعت 11 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سیستم های شوتینگ زباله شاید به نظر با نگاه اول سیستم هایی ساده به نظر ایند که چندان پیچیدگی ندارند اما باید بدانید که اینگونه نیست و از سیستم های پیچیده محسوب میشوند. در ادامه نحوه کارکرد شوت زباله را به طور مختصر برای شما شرح خواهیم داد تا پی ببرید که این سیستم ها پیچیدگی های زیادی دارند. سیستم شوت زباله میتواند ساکنین هر واحد از ساختمان را از دفع زباله به کمک نیروی انسانی بی نیاز کند و به راحتی بتوان انتقال زباله ها را به این سیستم ها واگذار نمود. سیستم شوت زباله از یک دریچه در هر واحد و یک دریچه نیز در قسمت انتهایی و بیرونی سازه برخوردار است و این تنها قسمتی است که میتوانیم مشاهده کنیم و قسمت های دیگر به صورت تو کار طراحی شده اند که قابل مشاهده نیستند. دریچه هایی که در قسمت ورودی تعبیه شده اند این امکان را ایجاد میکنند تا کاربر و ساکنین به راحتی بتوانند زباله را به داخل کانال هدایت کرده و زباله در مدت کوتاهی به بیرون از ساختمان هدایت شود.

کانال از اصلی ترین قسمت های سیستم شوت زباله

وظیفه اصلی انتقال زباله به بیرون از ساختمان بر عهده کانال سیستم میباشد که به صورت تو کار تعبیه شده است. کانال که از فلز ضد زنگ تولید میشود از ابعاد مشخصی برخوردار است که این ابعاد نسبت به کاربری سازه و همچنین حجم زباله متفاوت میباشد. به طبع اگر حجم زباله بالا باشد در نتیجه ابعاد کانال نیز بیشتر خواهد شد. همچنین کانال ها باید به گونه ای طراحی شوند که بتوانند زباله را بدون اینکه درون کانال گیر کند به بیرون انتقال دهند. شیب کانال و همچنین عدم وجود هر گونه مانع درون کانال در طراحی و اجرای آن بسیار حائز اهمیت هستند. تجهیزات زیادی نیز در درون این کانال ها نصب و تعبیه میشوند که میتوانند وظیفه شستشو و همچنین تهویه هوا را بر عهده داشته باشند.

نحوه کارکرد شوت زباله تحت تاثیر طراحی و اجرای آن قرار دارد

توجه داشته باشید که مراحل زیادی طی میشود تا یک سیستم شوت زباله اجرا و راه اندازی شود که از همین رو پرسنلی که طراحی و اجرا را بر عهده میگیرند باید دقت زیادی به خرج دهند که در انتها سیستم با هیچگونه مشکلی برخورد نکند و بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. هر چه طراحی مهندسی شده تر و همچنین اجرای آن دقیق تر صورت گیرد در نتیجه یک سیستم با کارکرد بسیار خوب و همچنین با طول عمر بالا را شاهد خواهیم بود.

شرکت های فعال زیادی وجود دارند که طراحی و اجرای سیستم شوت زباله را بر عهده میگیرند اما اینکه کدام شرکت بتواند طراحی و اجرای اصولی تری را انجام دهد بسیار مهم است.  اگر کیفیت و دقت کار برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد پس پیشنهاد میکنیم تا با شرکت نخستین کار یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی، تولید و همچنین اجرای سیستم های شوت زباله تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید. این شرکت بعد از تماس شما کارشناسانی را برای ارزیابی مکان مورد نظر ارسال خواهد کرد و بعد از ارزیابی های انجام شده روند طراحی و تولید سیستم انجام خواهد شد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :