77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

نکاتی که برای نصب شوتینگ زباله باید در نظر گرفته شود

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 21 فروردین 1399 در ساعت 11 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از مهمترین مراحل که جزو مرحله پایانی اجرای شوت زباله نیز  محسوب میشود مرحله نصب میباشد. این مرحله بعد از مراحل ساخت و تجهیزات سیستم های شوتینگ زباله انجام میشود و طی ان نصابان ماهر و با تجربه باید با نقه قبلی و همچنین تجهیزات مناسب اقدام به نصب تجهیزات بر روی سازه و در فضای مورد نظر کنند. از نکاتی که برای نصب شوتینگ زباله باید در نظر گرفته شود کیفیت تجهیزات و همچنین وسایل مورد نیاز برای اتصال بخش های مختلف به یکدیگر میباشد. تمامی تجهیزات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در برابر فرسایشی که ممکن است بر اثر برخورد زباله و بخصوص رطوبت زباله ممکن است بوجود آید مقاومت زیادی از خود نشان دهند. از نکاتی برای نصب  شوتینگ زباله  باید در نظر گرفته شود مهارت تیمی است که وظیفه نصب را بر عهده میگیرند. اجرای اصولی از شروط بسیار مهم برای نصب شوتینگ محسوب میشود و این اجرای اصولی نیز تنها به مهارت تیم نصاب بستگی دارد که اگر از مهارت بالایی برخوردار باشند یک کار بی نقص و عیب را به انتها خواهند رساند.

نوع سازه تاثیر زیادی در نصب شوتینگ زباله دارد

برای هر سازه ای از یک روش نصب سیستم شوتینگ رباله استفاده نمیشود و نسبت به موقعیت و کاربری سازه از روش های متفاوتی کمک گرفته میشود. سازه های مسکونی از روش های نصب متقاوتی نسبت به سازه های اداری و تجاری برخوردار هستند. در سازه های اداری و تجاری مانند پاساژ ها، هتل ها و اماکن عمومی پر رفت و آمد دیگر روش های نصب متفاوت است و تیم نصب نمییتواند تنها از یک روش در کلیه سازه ها استفاده کند. در سازه های اداری و تجاری به دلیل اینکه ابعاد و حجم زباله ها بیشتر میباشد در نتیجه باید فضای بیشتری بدین منظور اختصاص یابد.

نظارت بر نصب شوتینگ زباله ضروریست

مهندسان ناظر باید به دقت روند نصب شوتینگ زباله را دنبال کرده و هر گونه اشتباهی که ممکن است نصاب در حین نصب مرتکب شود را به او گوشزد کنند. برخی از شرکت ها توجه چندانی به این موضوع ندارند و تنها نصابانی را بمنظور اجرای سیستم به محل ارسال میکنند که البته این موضوع میتواند نقصی را در پایان کار بهمراه داشته باشد. انجام کار نصب باید زیر نظر مهنرسان ناظر و کارشناسان باشد تا نکات لازم را پی در پی به او گوشزد نمایند.

از معدود شرکت هایی که نصب شوت زباله را تحت نظارت کارشناسان و مهندسان با تجربه به انجام میرساند شرکت نخستین کار میباشد که از سابقه فعالیت طولانی نیز برخوردار میباشد. این شرکت تیمی از مهندسان ناظر و همچنین نصابان حرفه ای را گرد آوری کرده است که به کمک یکدیگر نصب را بدون نقص و با استاتندارد های روز دنیا به سر انجام میرسانند.

این شرکت تعداد پروژه های زیادی را به انجام رسانده است که  بلا استثنا در تمامی پروژه ها سعی نموده تا از متخصصان و کارشناسان اهل فن بهره بگیرد که این موضوع رضایت کامل مشتریان را در پی داشته است. این شرکت تعرفه های مناسبی را نیز برای طراحی و تولید و همچنین نصب شوتینگ زباله اعمال نموده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :