77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

شوتینگ زباله در بیمارستان

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 15 ارديبهشت 1397 در ساعت 10 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ساختمان هایی که چه از نظر زیر بنا و چه از نظر ارتفاع ابعاد بزرگ و وسیعی دارند باید از برخی امکانات که در ساختمان های کوچکتر نیازی به استفاده از آنها نمیباشد بهره ببرند.

شوتینگ زباله یکی از تجهیزاتی میباشد که در ساختمان های بزرگ و با تعداد طبقات بالا به کار میرود. بیمارستان یکی از این ساختمان هاست که نیازمند شوتینگ زباله میباشد. با شوتینگ زباله بیمارستان دیگر نیازی به انتقال زباله به بیرون از ساختمان توسط اشخاص وجود ندارد.

سیستم شوتینگ زباله در بیمارستان باعث میشود تا بهداشت به طور کامل رعایت شود. بیمارستان از محیط هایی میباشد که نیازمند رعایت کامل بهداشت در آن میباشد.

شوتینگ زباله در بیمارستان در صرف انرژی برای جابجایی و همچنین تخلیه زباله توسط نیروی کار نیز صرفه جویی زیادی میکند. برای اینکه زباله بیمارستانی منتقل شود باید تعدا نیروی زیادی را به کار گرفت که اگر از این سیستم استفاده شود دیگر نیازی به استفاده از نیروی کار نمیباشد.

سیستم شوتینگ زباله در بیمارستان از ریختن شیرآبه در مسیر انتقال زباله جلوگیری میکند. برای اینکه بتوان محیط بیمارستان را تمیز نگاه داشت استفاده از سیستم شوتینگ زباله ضروری میباشد.

از هر گونه تجمع حشرات موذی با استفاده از سیستم شوتینگ زباله جلوگیری میشود. هر گاه زباله ای در نقطه ای جمع شود به طبع حشرات نیز در اطراف و بر روی آن جمع خواهند شد.

نکاتی که قبل از نصب شوتینگ زباله در بیمارستان باید در نظر گرفت:

1.  سیستم ورودی آب به داخل مجرای سیستم شوتینگ زباله باید از آخرین طبقه باشد.

2.  سیستم شوتینگ زباله در بیمارستان باید دارای سیستم شستشو باشد تا در صورت لزوم بتوان مجرای داخلی آنرا تمیز نمود.

3. سیستم شوتینگ زباله در بیمارستان باید قابلیت تزریق مایع ضد عفونی کننده داشته باشد تا از این مایعات بتوان در مواقع لزوم برای ضد عفونی کردن استفاده نمود.

4.  سرعتگیر یکی از تجهیزاتی میباشد که باید در سیستم شوتینگ زباله در بیمارستان استفاده شود تا سرعت زباله به هنگام خروج به حدی نباشد که باعث از هم پاشیدن آن شود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :