77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

شوتینگ زباله در چند قدم

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 4 ارديبهشت 1397 در ساعت 16 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در برج های مسکونی و هتل ها باید از یک راه سریع و مقرون به صرفه برای جمع آوری و دفع زباله های تولید شده روزانه استفاده نمود و برای این کار در قدیم پرسنل نظافتچی  ساختمانها با مراجعه به درب واحدها ، زباله ها را جمع آوری میکردند و یا ساکنین ساختمان های مسکونی سطل های زباله را با استفاده از آسانسور حمل و به بیرون ساختمان منتقل مینمودند . که حمل و بیرون بردن زباله ها به این صورت هنوز هم در ساختمان های کم واحد مرسوم میباشد . 

ساده ترین راه حل این مشکل، یک سیستم جمع آوری متمرکز به نام شوتینگ است که کاربران را قادر می سازد که به راحتی و از هر طبقه ای ، زباله خود را دفع کند و زباله ها در اتاقی جمع شده و بوسیله پرسنل نظافتچی به بیرون از ساختمان انتقال داداه شود . 

که البته از سالیان گذشته و بر اساس نیاز ساختمان ها شوتینگ زباله طراحی و ساخته شد و به مرور زمان و برابر با نیازهای مردم تکمیل تر شد. 

مثلاً استفاده از ورق استنلس استیل و یا سیستم های شستشو و ضد عفونی و یا درهای خود بازشو و مکانیکی و سیستم های حاشیه ای مثل سیستم اعلام حریق در اتاق جمع آوری زباله ها و یا ایجاد سرعتگیر و بسیاری از موارد دیگری که استفاده از شوتینگ زباله را بسیار آسان و مقرون به صرفه نموده است به طوریکه ساختمان هایی که فاقد شوتینگ زباله هستند و یا قدیمی ساز بوده به سمت ایجاد فضای مناسب برای نصب شوتینگ روی آورده اند تا از اتلاف انرژی و هزینه های ساختمان جلوگیری کنند . البته و قطعاً ظرف چند سال با توجه به مزایای شوتینگ از محل صرفه جویی حقوق اضافه کارگر نظافتچی و هزینه های آسانسور مبلغ صرف شده برای خرید شوتینگ جبران خواهد شد . و مهمتر از همه اینکه با استفاده از شوتینگ زباله نظافت و پاکیزگی ساختمان در فضا های مشاعی هم بیشتر رعایت میشود .    

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :