77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

آشنایی با سیستم شوت زباله

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 20 فروردین 1399 در ساعت 17 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انتقال زباله ها از داخل ساختمان به بیرون آن کاری دشوار است بخصوص اگر تعداد طبقات ساختمان زیاد باشد و شما در طبقات بالایی قرار داشته باشید. یکی از سیستم هایی که سالیان زیادی است در ساختمان های مرتفع نصب میشود و میتواند کار انتقال زباله به بیرون از ساختمان را تا حد زیادی تسهیل کند سیستم شوت زباله میباشد. سیستم شوت زباله از سیستم هایی است که میتوان از طریق آن هر نوع زباله ای را به راحتی از قسمت ورودی به سمت بیرون هدایت نمود. برای  آشنایی با سیستم شوت زباله با ادامه این مطلب با ما همراه باشید. سیستم شوت زباله از یک کانال فلزی ضد زنگ تشکیل شده است که از یک ورودی با همان دریچه ورود زباله در هر واحد از ساختمان برخوردار است و شما به راحتی زباله ها را به درون این دریچه ها پرتاب خواهید کرد. اما این پایان کار نیست. پس از شوت زباله به درون این دریچه ها زباله به درون کانال هدایت خواهد شد که بعد از طی مسافتی سپس از دریچه خروجی به بیرون هدایت میشود.

تهویه هوا و شستشوی کانال از مهمترین قسمت های شوتینگ

زباله هایی که از درون کانال به بیرون از ساختمان هدایت میشوند جرم و آلودگی را در سطح کانال ایجاد میکنند که این آلودگی میتواند بو و همچنین بیماری را برای ساکنین به همراه داشته باشد. اما در سیستم های شوتینگ زباله تجهیزاتی نصب شده است که میتواند شستشوی کانال را به خوبی انجام داده و هیچ جرمی بر روی سطح کانال باقی نماند. اما تهویه مناسب نیز از ورود بو به داخل ساختمان نیز جلوگیری میکند و هر گونه بوی نامطبوعی را از درون کانال به بیرون انتقال میدهد. این دو سیستم یعنی شستشو و همچنین تهویه مطبوع امکان آلودگی را به صفر میرساند.

مزیت های شوتینگ زباله

سیستم شوتینگ زباله در هر سازه های چه مسکونی باشد و چه تجاری و اداری مزیت های زیادی را ایجاد خواهد کرد. یکی از مزیت هایی که با استفاده از شوتینگ زباله ایجاد خواهد شد عدم ایجاد ترافیک انسانی در راه پله ها میباشد. در سازه های بزرگ ترافیک انسانی بمنظور تخلیه زباله مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد که از این رو استفاده از شوتینگ زباله این ترافیک انسانی را به حد اقل خود خواهد رساند و دیگر نیازی به دفع زباله بصورت دستی نخواهد بود. همچنین شیرابه ای که از انتقال به وسلیه نیروی انسانی ایحاد خواهد شد با استفاده از سیستم شوتینگ زباله حذف خواهد شد و دیگر شاهد باقی ماندن پس آب و شیر آبه بر روی زمین به دلیل انتقال زباله توسط نیروی انسانی نخواهید بود.

برای اینکه از این سیستم پر کابرد برای سازه خود بهره مند شوید میتوانید با کارشناسان شرکت نخستین کار تماس حاصل نمایید. این شرکت با ثبت درخواست شما کارشناسانی را به مکان مورد نظر شما ارسال خواهد کرد تا ارزیابی و بررسی های لازم را انجام دهند. بعد از بررسی های انجام شده و با توافق شما روند کار انجام خواهد شد.

این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود تعرفه های بسیار مناسبی را برای خدمات خود در نظر گرفته است که هزینه های طراحی و اجرای سیستم شوتینگ  زباله را تا حد زیادی کاهش خواهند داد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :