77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

مزایای استفاده از شوتینگ نخاله

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 تير 1399 در ساعت 12 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین روش برای انتقال زباله های ساختمانی در هنگام ساخت ساختمان های بلند استفاده از سیستم شوتینگ نخاله می باشد. از این سیستم برای انتقال نخاله های ساختمانی در زمان ساخت و تعمیر ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

کارکرد شوتینگ نخاله های ساختمانی چیست

کارکرد شوتینگ نخاله مانند دیگر انواع سیستم شوتینگ می باشد و برای انتقال نخاله به مخزنی استفاده می شود. سیستم های شوتینگ نخاله بر اساس ارتفاع ساختمان قابل تنظیم می شود و این ارتفاع قابل تنظیم می باشد.

قطعاتی که برای سیستم شوتینگ نخاله مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای خاصیت ارتجاعی باشد. بست هایی که در این سیستم مورد استفاده قرار می گیرد فلزی است. شوتینگ نخاله ساختمانی می تواند فلزی و یا پلی اتیلنی باشد که نوع فلزی دارای مقاومت بیشتری است ولی شوتینگ زباله پلی اتیلنی دارای وزن کمتری است و به این ترتیب جا به جایی و نصب این سیستم بسیار ساده تر از نوع فلزی آن می باشد. از این سیستم می توان برای هر ارتفاعی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب استفاده از سیستم شوتینگ نخاله از بالابر برای انتقال نخاله های ساختمانی بسیار ساده تر خواهد بود.

مزیت استفاده از سیستم شوتینگ نخاله

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از شوتینگ نخاله صرفه جویی در هزینه ها می باشد و به این ترتیب هزینه هایی که به جا به جایی نخاله مربوط می شود با استفاده از این روش نزدیک به صفر می شود. دلیل بی هزینه بودن این سیستم عدم نیاز به نیروی انسانی برای انتقال نخاله های ساختمانی می باشد و این که نیازی به برق برای انتقال آن ها نیست.

از دیگر مزایایی که می توان برای سیستم شوت نخاله بیان کرد این است که انتقال نخاله ها در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد و با سرعت فراوانی می توان این کار را انجام داد انتقال سریع نخاله ها به خصوص برای ساختمان های با ارتفاع زیاد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که در این سیستم می توانید با سرعت بسیار بالایی عملیات انتقال نخاله ها را انجام دهید.

با استفاده از این سیستم می توانید به طور همزمان از تمامی طبقات نخاله های ساختمانی را از ساختمان بیرون بیاندازید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :