77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

ابعاد شوتینگ زباله

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 20 فروردین 1399 در ساعت 19 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از تجهیزاتی که امروزه در مجتمع های بزرگ مسکونی و غیر مسکونی کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است شوتینگ زباله است. شوتینگ زباله از یک کانال اصلی در درون سازه برخوردار است که این کانال امکان انتقال و شوت زباله را از درون ساختمان به بیرون آن فراهم میسازد. شوتینگ زباله ای که برای ساختمان های تجاری و اداری طراحی و تولید میشود با شوتینگ های زباله سازه های مسکونی متفاوت است. بیشترین این تفاوت به ابعاد شوتینگ زباله باز میگردد که ابعاد شوتینگ زباله  هتل ها، بیمارستان ها و بطور کلی اماکن اداری و تجاری معمولا بزرگتر از مجتمع های مسکونی میباشد. ابعاد شوتینگ زباله باید بر اساس استانداردهای جهانی در نظر گرفته شود تا بتوان به راحتی زباله ها را در حجم و اندازه های مختلف به بیرون ساختمان انتقال داد.

ابعاد دریچه ورودی و خروجی شوتینگ زباله

یکی از قسمت های شوتینگ زباله که ابعاد آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است دهانه خروجی و همچنین ورودی آن میباشد. دریچه ورودی و همچنین خروجی شوتینگ های زباله باید استاندارد  و مطابق با حجم زباله  ای که دفع میشود استاندارد و مناسب در نظر گرفته شوند. در صورتیکه دهانه ورودی و خروجی شوتینگ های زباله کوچک در نظر گرفته شوند در نتیجه نمیتوان زباله های با ابعاد بزرگ را به داخل کانال شوتینگ هدایت نمود  همچنین دریچه های بسیار بزرگ نیز برای مکان هایی که دریچه بزرگ برای آنها ضرورتی ندارد منجر به ایجاد جلوه ظاهری بدی برای سازه خواهد شد.

ابعاد کانال شوتینگ زباله باید باید کاملا حساب شده در نظر گرفته شود

کانال شوتینگ زباله باید بتواند حجم زباله ای که به کانال هدایت میشود را به بیرون منتقل کند. در برخی از اماکن زباله هایی که به کانال هدایت میشوند از حجم بالایی برخوردا هستند و به همین دلیل باید کانال ابعاد بزرگتری داشته باشد. همچنین کانال های بزرگ تر میتوانند روند انتقال زباله را نیز تا حد زیادی به دلیل ترافیک کمتر روان تر کنند.

ابعاد شوتینگ زباله باید توسط افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص بالایی دارند تعیین نمایند. شرکت های سازنده مهندسانی را در اختیار دارند که میتوانند به خوبی ابعاد شوتینگ را بنا به متراژ و همچنین کاربری بنا و با محاسبات انجام شده پیدا کرده و برای طراحی و تولید و همچنین اجرا در اختیار باقی پرسنل قرار دهند.

یکی از شرکت هایی که از مهندسان و پرسنل بسیار با سابقه ای در کادر خود برخوردار بوده و میتوانند ابعاد شوتینگ زباله را بصورت کاملا حساب شده و بر حسب نوع سازه محاسبه و همچنین طراحی و اجرای آنرا بر عهده گیرند شرکت نخستین کار میباشد. شرکت نخستین کار پروژه های زیادی را تا کنون به انجام رسانده است که در تمامی پروژه ها نیز توانسته با طراحی  و اجرای اصولی نظر کارفرمایان را به طور کامل جلب نماید. این شرکت همچنین برای مرحله تولید از مرغوبترین و با کیفیت ترین تجهیزات استفاده میکند که عمر شوتینگ را تا حد زیادی افزایش میدهد. نگرانی نیز بابت قیمت های شوتینگ وجود نخواهد داشت زیرا این شرکت تعرفه های بسیار مناسبی را برای خدمات خود در نظر گرفته است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :