77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

جزئیات اجرای شوتینگ زباله

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 تير 1399 در ساعت 12 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مهم ترین نکته ای که باید در طراحی شوتینگ زباله در نظر گرفته شود این است که کانالی که زباله از آن عبور می کند باید دارای سطح مقطع مناسبی باشد تا زباله به راحتی از آن عبور نماید و گرد و صیقلی بودن آن نیز باعث می شود تا زباله کمترین اصطکاک را با کانال عبور زباله داشه باشد. کانال عبور زباله باید ضد زنگ بوده و دارای سیستم شستشو نیز باشد.

این که قطر کانال سیستم شوت زباله چقدر باشد به تعداد طبقات و فضایی که برای این سیستم در نظر گرفته شده است دارد که ممکن است قطر 50 یا 60 سانتی متری باشد. فضایی که برای اجرای سیستم شوتینگ زباله مورد نیاز می باشد فضایی 70 در 70 سانتی متری می باشد. درهای شوت زباله هم به مانند کانال این سیستم باید ضد زنگ باشد و همچنین در برابر خوردگی از مقاوت بالایی برخوردار باشد. درب سیستم شوتینگ باید دارای واشر مناسب و همچنین آب بند باشد تا مانع از ورود بوی بد به داخل ساختمان شود. یک سیستم کامل شستشو به همراه آب و فرچه یکی از ملزومات این سیستم می باشد و اکتفا به سیستم پاشش آب بدون فرچه می تواند باعث چسبندگی آشغال به کانال انتقال و ایجاد فساد در آن شود که خود باعث ایجاد هوای نامطبوع و بوی بد می کند. سیستم شستشو در بالاترین نقطه کانال شوتینگ زباله قرار می گیرد و با درخواست اپراتور از بالا تا پایین را شستشو داده و در نهایت در بالاترین بخش کانال مجدد قرار می گیرد.

مخزن جمع آوری زباله ها که در آخرین قسمت سیستم شوت زباله قرار گرفته است و ممکن است به دلیل آلودگی ها و شیرابه ها و بوی بدی که ایجاد می شود نگران این باشید که محل جمع شدن حشرات موذی شود ولی کل سیستم شوت زباله در سیستم بسته است و چنین امکانی وجود ندار دهمچنین به دلیل فشرده سازی و خروج شیرابه ها که سیستم آن پیش بینی شده است امکان خروج  بوی بد در این سیستم وجود نخواهد داشت و بعد از این که مخزن پر شد آلارم می دهد و شما می توانید مخزن را به خارج از ساختمان منتقل و مخزن دیگری را جایگزین نمایید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :