77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

شوت زباله در چه ساختمان هایی کاربرد دارد

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 21 فروردین 1399 در ساعت 11 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه با مراجعه به برخی ساختمان ها متوجه خواهید شد که در این سازه ها هیچگونه انتقال زباله ای از داخل واحد ها به بیرون آن وصورت نمیگیرد و  کلیه زباله ها توسط سیستم شوتینگ زباله به محلی از پیش تعیین شده منتقل میشوند. سیستم شوتینگ زباله کار دفع زباله را تا حد زیادی آسان کرده است و دیگر  نیازی به  دفع انواع زباله با نیروی انسانی نمیباشد. اما سوالی که همواره مطرح بوده این است که شوت زباله در چه ساختمان هایی کاربرد دارد؟ شوت زباله از جمله سیستم هایی است که در بیشتر سازه ها مورد استفاده قرار میگیرد اما ابعاد سازه باید بگونه ای باشد که امکان نصب این سیستم در آن وجود داشته باشد. در هر سازه ای نمیتوان شوتینگ زباله را نصب و اجرا نمود و باید شرایط آن وجود داشته باشد.

شوت زباله در ساختمان های مسکونی

ساختمان های مسکونی امروزه بیشترین میزان استفاده از سیستم شوتینگ زباله را دارند و کار دفع زباله و نخاله های ساختمانی برای ساکنین بسیار  راحت تر شده است. اما تنها سازه هایی میتوانند از این سیستم استفاده کنند که متراژ بالایی داشته باشند و همچنین تعداد طبقات زیادی را نیز در اختیار داشته باشند. سازه های کوچک چند طبقه به دلیل متراژ کم چندان برای نصب سیستم های شوت زباله مناسب نیستند و کمتر ساختمانی را میتوان یافت که از این سیستم بهره مند شده باشد. اما مجتمع های مسکوتی بزرگ و برج ها از جمله سازه هایی هستند که بیشترین میزان استفاده از سیستم شوت زباله را به خود اختصاص داده اند. این سازه ها به دلیل اینکه مرتفع هستند باید از این سیستم برخوردار باشند زیرا ساکنین نمیتوانند از طبقات فوقانی زباله را به دلیل زمان بر و همچنین انرژی بر بودن به بیرون از ساختمان منتقل کنند.

شوت زباله در ساختمان های با کاربری عمومی

در اکثر سازه هایی که کاربردی عمومی دارند حتی سازه هایی که سن و سالی از آنها گذشته است میتوان سیستم شوت زباله را مشاهده نمود. از جمله این سازه ها میتوان به هتل ها، بیمارستان ها و کلیه ماکز اداری و تجاری اشاره نمود. اگر در این سازه ها قرار باشد تخلیه زباله با نیروی انسانی انجام شود شاهد ترافیک  زیادی در راه پله ها و همچنین آسانسور خواهید بود که این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست. اما با استفاده از سیستم شوت زباله دیگر شاهد ترافیک انسانی بمنظور دفع زباله نخواهید بود و تنها کافیست زباله ها از قسمت ورودی این سیستم به بیرون شوت شوند. عدم کثیف شدن راه پله ها و همچنین آسانسور از دیگر ویژگی های ایجاد شده با شوت زباله میباشد.

شرکت نخستین کار با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و با کارنامه ای درخشان در زمینه طراخی و تولید سیستم شوتینگ زباله به یکی از معتبرترین شرکت ها در این زمینه بدل شده است و در صورتیکه برای سازه خود به یک سیستم کاملا استاندارد که با رعایت نکات و اصول روز دنیا ساخته شده باشد نیاز دارید میتوانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل نموده تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده شود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :