77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

شوت زباله چه مزیت هایی دارد

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 21 فروردین 1399 در ساعت 11 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سیستم شوتینگ زباله یکی از سیستم های مدرن برای دفع زباله و انتقال آن به بیرون ساختمان میباشد که امروزه در بیشتر سازه های بزرگ نصب و راه اندازی میشود. سیستم شوتینگ زباله میتواند امکان انتقال زباله به بیرون از سازه را تا حد زیادی برای ساکنین تسهیل و تسریع کند و دیگر نیازی به روش های انتقال دستی و انسانی وجود نداشته باشد. اما  شوت زباله چه مزیت هایی دارد؟ مزیت های بسیار زیادی با استفاده از سیستم شوت زباله بوجود می آید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود. همانطور که گفته شد اصلی ترین و مهم ترین مزیت ایجاد شده با استفاده از شوت زباله در انتقال آسان و سریع زباله میباشد. در حال عادی و بدون استفاده از این سیستم باید زباله ها را بصورت دستی به محل دفع انتقال داد که در نتیجه نیروی انسانی زیادی را نیاز خواهد داشت بخصوص اگر حجم زباله زیاد باشد و همچنین زمان زیادی را نیز باید برای انتقال صرف نمود. کثیف شدن راه پله ها و مسیرهای انتقال نیز از دیگر مشکلاتی است که با دفع  زباله با نیروی انسانی بوجود می آید. با استفاده از سیستم شوت زباله دیگر راه پله ها آلوده نخواهند داشت و  بهداشت محیطی بخوبی رعایت خواهد شد.

کاهش هزینه های نگهداری از ساختمان با  استفاده از سیستم شوت زباله

یک مجتمع مسکونی بزرگ را فرض کنید که تعداد واحد های مسکونی زیادی را در اختیار دارد. در صورتیکه که هر یک از این واحد های مسکونی قصد داشته باشند زباله های خود را از طریق راه پله ها و بکمک نیروی انسانی دفع کنند از آسانسور به منظور انتقال به پایین ساختمان و همچنین مجددا بالا رفتن از آن استفاده خواهند کرد که این کار میتواند باعث خراب شدن آسانسور ها و یا افزایش مصرف برق شود که در نتیجه هزینه های نگهداری از آسانسور را تا حد زیادی افزایش میدهد. اما با استفاده از سیستم شوتینگ زباله دیگر  نیازی به استفاده از نیروی انسانی نخواهد بود که همین موضوع هزینه های نگهداری از ساختمان را کاهش میدهد.

تخلیه زباله در مکانی مشخص از مهمترین مزیت های ایجاد شده با استفاده از شوت زباله

اگر هر فرد زباله های خود را به بیرون از ساختمان منتقل کند در نتیجه زباله ها در بخش های مختلفی قرار داده خواهند شد که این پراکندگی موجب آلودگی بسیار زیاد محیط خواهد شد و علاوه بر پیدایش انواع بیماری ها جلوه ظاهری بسیار بدی را نیز بوجود خواهد آورد.

اما سیستم شوت  زباله اینگونه نیست و فضای مشخصی برای دفع زباله برای آن در نظر گرفته میشود که این موضوع میتواند از پخش شدن زباله در محیط تا حد زیادی جلوگیر بعمل آورد. بعد از انباشت زباله در مکانی مشخص بارگیری آن به راحتی انجام خواهد شد که این موضوع میتواند از جمع شدن حیوانات موذی مانند گربه و همچنین مگس و پشه که مزاحمت های زیادی را بوجود می آورند نیز جلوگیری کند.

شرکت نحستین کار طراح و مجری انواع سیستم شوت زباله در کشور میباشد که با توجه به تکنولوژی روز دنیا توانسته بهترین و با کیفیت ترین سیستم ها را تولید و اجرا نماید. این شرکت پروژه های زیادی ر ا در شهر تهران به انجام رسانده است و تمامی مراحل کار نیز به مهندسان و پرسنل با تجربه و متخصص سپرده شده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :