77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

مزایا و معایب سیستم شوتینگ زباله

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 8 تير 1399 در ساعت 12 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین روش مکانیزه که برای جمع اوری زباله ها استفاده از سیستم شوتینگ زباله برای ساختمان های بلند از هر نوعی می باشد. استفاده از این سیستم برای ساکنین برج های مسکونی و هتل ها و ادارات و بیمارستان ها آسایش و بهداشت را به ارمغان آورده است. استفاده از این سیستم برای دفع زباله مانع از پراکندگی بوی بعد و انتشار میکروب درداخل ساختمان شده که بسیار حائز اهمیت می باشد و علاوه بر این ها دیگر ساکنین نیازی ندارند تا برای خارج نمودن زباله های روزانه در ساعات مشخصی در راهرو ها ازدحام ایجاد نمایند.

مزایای استفاده از شوتینگ زباله

حذف ریختن شیرابه زباله بر روی زمین در طول حمل زباله و پیشگیری از تولید بوی نامطبوع و میکروب در ساختمان و جلوگیری از آلودگی و حفظ بهداشت محیط از مزایای استفاده از این سیستم می باشد.

معایب سیستم شوت زباله در گذشته

در سیستم های قدیمی شوتینگ زباله از سیستم های شستشو استفاده نمی شد و همچنین خبری از عایق صدا و تهویه هوای تا مطبوع برای استفاده در این سیستم نبود که همگی این معایب در سیستم های شوت زباله جدید به خوبی رفع شده است. در سیستم های جدید استفاده جداکننده در مبدا و همچنین از کامپکتور استفاده می شود که با استفاده از آن حجم زباله های تا اندازه قابل توجهی کاهش می یابد.

در هنگام تصمیم گیری برای نصب سیستم شوتینگ زباله نباید فقط به کانال و دریچه توجه داشته باشید بلکه باید توجه داشته باشید تا شوتینگ زباله دارای سیستم شستشو نیز باشد. که در برای سیستم شستشو باید دارای فرچه شستشو نیز باشد.

نخستین کار با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع سیستم شوت زباله با رعایت کلیه استانداردهای جهانی توانسته است نتایج مطلوبی را در این زمینه کسب نموده و رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :