77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

استفاده از سیستم شوتینگ در ساختمان های مختلف

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 8 تير 1399 در ساعت 15 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امکان انتقال زباله از ساختمان های بلند به خارج از ساختمان به شکل سریع و بدون نیاز به حمل و نقل زباله از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زباله ها پس از انتقال از یک کانال به مرکزی جمع آوری زباله در زیر زمین و یا طبقات پایینی در ساختمان منتقل می شود.

از شوتینگ می توان به عنوان کانال انتقال ملحفه برای هتل ها استفاده کرد. همچنین از این سیستم می توان برای انتقال زباله در آپارتمان استفاده نمود. یکی دیگر از کاربردهای سیستم شوت زباله برای انتقال نخاله در زمان ساخت و ساز می باشد که به آن سیستم شوت نخاله نیز می گویند.

می توان گفت هدف از نصب سیستم شوت زباله جلوگیری از پراکنده شدن میکروب و باکتری و آلودگی به داخل ساختمان و واحدها می باشد. استفاده از این سیستم برای ساختمان مانع از انباشته شدن آلودگی و میکروب داخل واحدها می شود و می توان از آن به عنوان راهی تمیز و کم هزینه برای انتقال زباله نام برد. اهمیت این سیستم برای انواع ساختمان ها به خصوص در مناطقی با هوای گرم و مرطوب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

یکی از نکاتی که باید درباره کانال انتقال زباله درنظر گرفته شود این است که کانال شوت زباله و یا ملحفه باید به گونه ای باشد که به اقلامی که از داخل آن عبور می کنند آسیبی وارد نشود. با استفاده از سیستم شوت زباله دیگر نیازی به آسانسور نمی باشد.

نخستین کار طراح و ارائه دهنده انواع سیستم شوتینگ زباله برای ساختمان ها، هتل ها و بیمارستان ها می باشد و شما می توانید کار نصب روکار و یا توکار شوت زباله را به مجموعه متخصص و حرفه ای نخستین کار بسپارید. این سیستم برای فرودگاه ها و شهرداری ها و بسیاری دیگر از ساختمان ها می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :