77335083
ورود کاربران  /  عضویت کاربران

اهمیت شوتینگ زباله در رعایت بهداشت

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 تير 1399 در ساعت 13 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مسلم است که استفاده از سیستم شوتینگ زباله در رعایت بهداشت یک ساختمان بسیار تاثیر گذار می باشد زیرا دیگر نیازی نیست که زباله به دست به داخل راهروها بروید و یا از اسانسور استفاده کنید و شیرابه زباله در راهروها و آسانسور فضا را آلوده کرده و بوی بد زباله در ساختمان بپیچد و این بو و آلودگی در فضای ساختمان وجود خواهد داشت و فضای نا مطبوعی را برای ساکنین ایجاد خواهد کرد و این تا زمانی است که این آلودگی ها توسط فردی تمیز شود و  تا این زمان  این بو و آلودگی و فضای نا آراسته در ساختمان باقی خواهد ماند.

عدم استفاده از سیستم شوتینگ زباله همواره با شکلاتی همراه می باشد که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

مشکلات عدم استفاده از شوتینگ زباله

 شما باید اصولاً زباله ها را در زمان مشخصی بیرون بیندازید و اگر در خارج از این زمان بخواهید زباله ها را خارج کنید دچار مشکل خواهید شد و احتمالاً این امکان برای شما وجود ندارد. در بسیاری از موارد هم به دلیل جلوگیری از ازدحام ساکنین در  راهروها و آسانسور کارگر و یا مستخدم وظیفه جمع آوری زباله ها را درب هر واحد دارد ولی باز هم چیزی از آلودگی احتمالی و بوی نامطبوع زباله ها در راهروها و آسانسور کم نمی کند. در صورتی که با استفاده از سیستم شوتینگ زباله شما قادر خواهید بود در هر ساعتی از شبانه روز زباله های خود را از دریچه سیستم شوتینگ زباله به داخل مخزن زباله انتقال دهید بدون این که نگران زمان باشید و یا زباله ها برای مدت روی دست شما باقی بماند.

اگر طراحی و نصب سیستم شوت زباله به خوبی و توسط شرکت و افراد حرفه ای و متخصص  انجام شود و دارای سیستم شستشوی قوی و اصولی باشد و همچنین سیستم شوت زباله دارای تهویه باشد دیگر هیچکدام از این مشکلات برای شما و ساکنین ساختمان وجود نخواهد داشت.

نخستین کار با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی و نصب انواع سیستم های شوتینگ زباله  توانسته است به خوبی نیازهای مشتریان را بر آورده ساخته و رضایت مشتریان خود را جلب نماید و پروژه های بزرگی را به پایان برساند. شما عزیزان نیز می توانید با تماس با شماره های موجود درسایت راهنمایی و مشاوره های لازم را در این زمینه دریافت نموده و بهترین راهکار را برای اجرای سیستم نصب سیستم شوتینگ از متخصصین ما دریافت نمایید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :